رابط رواية عميله سريه الفصل الأول 1 بقلم حنين أحمد PDF
نحن في موقع ون ثمار رصدنا لكم خبر ،رواية عميله سريه الفصل الأول 1 بقلم حنين أحمد ، ويمكنكم متابعة القراءة من خلال هذه المقالة
رواية عميله سريه الفصل الأول 1 بقلم حنين أحمد
رواية عميله سريه البارت الأول
رواية عميله سريه الجزء الأول
رواية عميله سريه الحلقة الأولى
في حي من أحياء الزمالك ،كان يجلس أحد أبطل الروايه
مازن:مين جه جديد في العماره
رحيم ببرود:ده واحد جه جديد
أيهم:ليه مش بنت ياخساره يقلبي
ريان: التربيه في ذمت الله
أيهم :دي لو كانت بنت كنت
رحيم بضحك:بس كنت اي اسكت
أيهم ببرايئه أطفال:كنت هبوس علي رأسها ياأخي
رحيم :والله
ريان:واحنا مالنا
أيهم:نشوف يمكن يكون عنده اخوات
رحيم:اقسم بالله مش متربي
بيضحك الكل بيروح مازن وأيهم ورحيم علي السكان الجديد
رحيم :احم احم ،أذيك
مين انتو
أيهم:يالهوي علي الجمال
مازن:يخربت أبوك هتغير ميولك
رحيم:احنا جرانك هنا،انت اسمك اي
قصي: اسمي قصي
أيهم:عسل يعسل
قصي:مالك يخويا
رحيم:ده عبيط صدقني بيشوف الناس كلها زي خطيبته اللي ماتت
قصي:يحرام ربنا يصبرك
ايهم:يلهوي علي صوته
قصي بضحك:هو كويس ،اصل شويه وهيكلني
مازن:سيبك ياعم
رحيم:هنمشي احنا بقا
قصي:سلام
أيهم:مع السلامه
بيدخل التلات شباب الشقه
مازن:ادخل يخويا هتفضحنا
ريان :حصل اي
رحيم بسخريه:قول محصلش أي،اخوك هيغير ميولو
ريان بضحك:حصل اي
مازن:اخوك كان بيحب في الواد
أيهم:اصلك مشوفتش
رحيم:ارحمني ده ولد
أيهم:ده صاروخ ارض جو
بيضحك الكل ،الباب بيخبط
ريان: افتح ياأيهم
أيهم:ايهم مات
ريان ببرود:طب افتح
ايهم:ربنا علي الظالم
بيفتح ايهم بيكون في بنت
ريان:مين
ايهم:ملاك نزل من السماء
رحيم:أخلص قول مين
أيهم:انا قولت
مازن:انا رايح أشوف مين
بيروح مازن بتكون في بنت جميله
مازن:مين حضرتك
سجود:مش ده بيت قصي
أيهم:ياأبن المحظوظه ياقصي
مازن:اسكت بقا،بيت قصي في الشقه التانيه
سجود :شكرا
أيهم:اقفل الباب
مازن بسخريه:لا يخفيف هنسيبه مفتحوح
رحيم:مين كان علي الباب
مازن:بنت بتسال علي قصي
ريان:ابتادنا
أيهم:ياعم في اي الرجل عوز يدلع ،عرف ده لو كان كلمني
رحيم:بس أي انت بتقول اي ياغالي
____________
في بيت قصي
بتخبط سجود
قصي:مين
سجود:انا سجود
قصي:ادخلي بسرعه
سجود:بالله متقولش انك كده متنكره
تيا:اه ،اي وحش
سجود بضحك:هموتت
تيا وهي تشرب أيس كوفي:اي
سجود:شوفتهم
تيا:اهه
سجود بفضول:اي اللي حصل
تيا :بتقول كل حاجه
سجود بتضحك:هموتت ايهم ده يموت من الضحك بجد
تيا بتضحك:كده نقص واحد
سجود:اهه اخوهم الكبير
تيا:مش مهم انا جايه عشان شغل
سجود:اشطاا المهم انا هنزل اهم حاجه تتنكري عدل
تيا بضحك:هبهرك
سجود:اكتر من كده،اهم حاجه اعرفي ان دول من أكفاء و اهم ظباط في المخابرات
تيا:متخافيش محدش يعرف حاجه
بتمشي سجود ،بتدخل تيا تتنكر وبتطلع البلكونة
_____________
ريان:اللواء كلمني في مهمه
مازن:حلو ده
ريان:عاوز يدخل معانا حد
أيهم بستغرب:دي اول مره
ريان:اه أنا رفض بس قال مش هينفع
رحيم:مش مهم
ريان:هنعرف بكرا
أيهم:ماشي هنشوف
بيدخل أيهم البلكونه
أيهم :اوعع عامل اي يغالي
تيا بتضحك:اي
أيهم بتضحك:مش قصدي ارخم عليك واحنا برا
تيا:عادي ياعم احنا اخوات
أيهم:تشكر أحكي عنك بقا
تيا: انا اسمي قصي محمود الشافعي عندي 23سنه في كليه العلوم والاداب
أيهم:انت علي كده شاطر
تيا بفخر:اه جدا
أيهم بضحك: ياالله علي الثقه
تيا:أحكي عنك
أيهم:انا أيهم البكري عندي 25سنه في كليه هندسه
تيا :اه ماانت برضو شاطر
ايهم:عيب عليك ياابني
بتضحك تيا
ايهم :من غير زعل بس بجد شكلك مش
تيا:مش اي
ايهم:مش اي شكلك حلو يغالي والله انا أحول اصلا
بيضحك كل من ايهم وتيا
تيا:انا هدخل
ايهم:ماشي
مازن:كنت بتكلم نفسك
ايهم:لا كنت بكلم قصي
ريان:مش نخلص قولت ميت مره ملنش دعوه بحد
رحيم:يلا ياجماعه عشان هنروح بكرا بدري،مش كل يوم نتخانق.
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عمليه سريه)
متابعينا الكرام الي هنا نكون قد وصلنا الي نهاية مقالنا رواية عميله سريه الفصل الأول 1 بقلم حنين أحمد في حال كان هناك تعقيب او تعليق او استفسار لا تترد في ترك تعليق لدينا اسفل المقال او من خلال اتصل بنا